Herfst trends '2016

14:42

Hi all, vandaag heb ik een trend artikel voor jullie. De herfst is alweer een tijdje bezig en de trends zien we duidelijk naar voren komen. Drie van mijn favorieten deel ik graag met jullie. Oh en ja, de laatste tijd komen er weinig artikelen online. Ja hoezo dan? Nou omdat de ene leraar het leuk vond om een toets op te geven, maar de andere ook, en weer een andere ook en oh, weer een andere vond het leuk om wat opdrachten mee te geven. You get it? Zelf vind ik het echt niet leuk en het feit dat ik daarnaast ook nog 5x in de week sport maakt het er niet makkelijker op. Maar dat is helemaal niet leuk om over te praten, het is veel leuker om te praten over wanneer er wel een artikel online staat, zoals nu! :)


Hoe bedoel je groot?

Ook dit jaar is het weer een trend, oversized kleding. Ik zelf vind het echt een hele leuke trend omdat het ook heel comfy zit, oversized kleding. Het maakt ook helemaal niet uit wat er nou oversized is - jas, trui, broek, schoenen... kies maar uit! Een erg makkelijke trend dus, maar je moet er wel van houden.


Laag op laag en nog een laag

Nog zo'n leuke trend die we al weleens eerder hebben gezien - de laagjestrend. Dingen over elkaar heen dragen, no problem! Zelf vind ik het ook een lastige trend, omdat je wel moet zorgen dat alles bij elkaar past en dat is niet het makkelijkste, naar mijn mening. Gelukkig is deze trend heel open, want je kunt het helemaal naar je eigen stijl aanpassen en combineren. 


My T-shirts says no

Als ik dan toch moet kiezen denk ik, als ik eerlijk ben, dat dit mijn favoriete trend is. Laat je kleren het zeggen! Wat ik zelf wel erg belangrijk vind, is dat je het eens bent met de tekst die op je kleding staat. Zo is het minder leuk om een shirt met 'BOYFRIEND? WHATS THAT? FOOD?' te dragen als je een vriendje hebt. Ook vind ik teksten als 'FUCK YOU' minder leuk, of je het nou meent of niet.

[er waren weinig leuke foto's hiervan te vinden, sorry]

Drie hartstikke toffe trends, ik ga zeker eens kijken wat voor outfits ik hiermee kan maken. Ik ga zeker iets doen met de tekst trend, omdat ik die gewoon het allerleukst vind (en stiekem ook een beetje omdat die het makkelijkst is). Ook heb ik al een aantal kledignstukken met tekst in mijn kast hangen want de trend alleen maar aantrekkelijker maakt. Welk van deze drie trends vind jij het leukst? x  

You Might Also Like

9 comments

  1. Ik vind oversized & laagjes heel leuk! Die teksten vind ik eigenlijk drie keer niks, maar dat is gewoon niks voor mij... X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, dol op oversized. Komt nog een artikel bij mij over online, een sweater die je als jurk kan dragen. Mijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laagje op laagje op laagje vind ik echt heel erg tof! Helaas, als ik het zelf probeer ziet het er niet uit, hihi!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die laagjes en oversized! Love it:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laagjes vind ik zelf heel erg leuk! Dat moet ik ook meer gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook vooral dol op de laatste trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oversized kleding vind ik zo leuk! Super artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts