Wat donderdag door de brievenbus viel

06:00

17 oktober 2016 ~ Maandag kreeg ik te horen dat ik het winactiepakket van Blonde Blossom had gewonnen. Dit nieuwtje kwam super onverwachts voor mij, maar ondanks dat was ik gigantisch blij. Malou dacht dat ze er vrijdag pas aan toekwam om het pakketje te versturen, maar het kwam donderdag al binnen. Het kan niet anders dan dat ik een paar dagen later daar foto's van zit te maken, mezelf kennende. Dus laat ik jullie vandaag de items zien die ik heb gewonnen, ik ben er echt gigantisch blij mee. Gratis spulletjes zijn natuurlijk nooit weggelegd en al helemaal niet als het ook écht leuke dingen zijn. Dit is de eerste winactie die ik ooit heb gewonnen, dus dat maakte het al helemaal leuk. Oké, genoeg geklets. Tijd voor de items en mijn mening erover.

Het is, vind ik, een ander pakket dan de meeste winacties. Bij vrijwel alle winacties zie je make-up er in, Iets wat ik zelf ontzettend leuk vind, maar ik vind het nog leuker als het echt jou pakket is en dat heeft Malou goed laten zien. Er zitten allemaal producten in die zij leuk vindt en dat vind ik tof om te zien.

Framboosroze Emité Nagellak


Laten we beginnen met deze pretty nagellak. Zelf draag ik vrijwel nooit nagellak, omdat het best snel slijt en dan moet het weer opnieuw en ja ik ben gewoon een lui kind. Maar ondanks dat mag deze nagellak er zeker zijn in mijn collectie. Het is een echt roze kleurtje die ik nog niet had. Hij is van Emité en kost €12,-. Iets wat ik, als ik eerlijk ben, niet over heb voor nagellak. 



Ik heb hier boven twee laagjes van de nagellak op. De nagellak is heel makkelijk aan te brengen en droogt heel snel. Iets wat Emité beloofd. Ook beloofd Emité dat 'ie lang blijft zitten, of dat ook echt zo is weet ik (nog) niet aangezien ik de nagellak net heb opgedaan. Ik denk erover om een review te schrijven van deze nagellak, lijkt jullie dat wat?

Love, Tanja


Dan dit boek, waar ik misschien wel het meest blij mee ben. Het is een boek over eigenlijk alle blogonderwerpen, wat dus echt goed bij mij past. Ik ben heel erg benieuwd naar dit boek. Ik ben nog niet begonnen, omdat ik nog bezig ben met een ander boek wat ik eerst graag wil uitlezen. Maar wat ik heb gezien toen ik dit boek open sloeg (lekkere recepten, mooie foto's, leuke tips) zag er geweldig uit. 


Het enige wat een nadeel is aan dit boek is dat het Engels is. Aan de ene kant vind ik dit heel jammer, want dan leest het niet makkelijk weg. Terwijl ik het aan de andere kant toch ook wel fijn vind, omdat mijn Engels hier ook meteen beter van wordt en dat kan ik wel gebruiken, haha. Ik heb het even opgezocht, maar dit boek is normaal €20,- en nu in de aanbieding bij Bol.com voor €14,41. Zeker niet duur, vind ik.

Schelpen Armbandje


En dan dit super leuke armbandje. Als ik eerlijk ben vond ik deze armbandjes eerst helemaal niks en vond ik het er maar een beetje raar uit zien. Totdat ik dit armbandje in het echt zag. Ik was gelijk verkocht. In mijn hoofd ging het ratelen om outfits ermee te bedenken en ik was opslag vergeten dat ik deze armbandjes voorheen helemaal niet leuk vond. 


Braziliaanse Wensarmbandjes


Deze Braziliaanse wensarmbandjes vind ik echt heel cute. Ik heb al met mijn vriendin afgesproken om er allebei eentje om te doen. Wat de bedoeling ervan is; je doet deze bandjes om je pols of enkel en legt er drie knoopjes in. Bij elk knoopje doe je een wens en als het armbandje dan afvalt zijn we wensen uitgekomen. Ik ben niet zo'n bijgelovig persoon, dus het zal mij benieuwen. Ik hou jullie op de hoogte. ;)


Zelf een hele toffe winactie vind ik, en ik vind het al helemaal leuk dat ik heb gewonnen haha. Ik ga binnenkort misschien (!) met Malou, wat me echt ontzettend tof lijkt. Ze is dan wel een aantal jaar ouder mij, maar ik geloof er oprecht in dat het ontzettend gezellig zou zijn. Dat zou dan mijn eerste meeting zijn in het bloggerwereldje, echt heel tof. En ik heb een verassing voor jullie, maar dat komt over een tijdje. Het enige wat ik verklap is dat het met mij en Malou te maken heeft. Ik zeg alweer teveel. Hebben jullie weleens een winactie gewonnen? x Yael

You Might Also Like

18 comments

  1. Wat heb je een onwijs leuk stukje geschreven, Yael! Ik ben superblij dat je het zo'n leuke winactie vond, dat maakt mij ook weer helemaal blij. XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw dankjewel! Super leuk om te horen dat je er zo blij van wordt! x

      Verwijderen
  2. Super leuk! Jaa, ik heb toe die choker gewonnen en dat is ook het enige dat ik ooit gewonnen heb x Ik vind je foto's echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw was een leuke winactie pakket heb je gekregen! Ik ben echt jaloers op dat nagellakje :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah dat snap ik ;). Heb 'm zelf ook op en doe 'm voorlopig niet af!

      Verwijderen
  4. Aah, wat een super leuk pakketje dat je hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ben er zelf ook super blij mee! Bedankt voor je reactie x

      Verwijderen
  6. Super leuk dat je gewonnen hebt. Dat boek van Tanya Burr lijkt me ook erg fijn. Zou ik zelf ook nog wel willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ben er gisteren in begonnen & vind het echt heel leuk!

      Verwijderen
  7. Super leuk kleurtje nagellak! En dat armbandje vind ik ook altijd heel leuk met die schelpjes. Ik had hem heel de zomer als enkelbandje! Ik heb hem nog maar pas afgedaan om dat hij niet zo leuk staat onder een panty haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha nee, nu kun je 'm dragen als armbandje!

      Verwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts