Wat herfstige foto's

17:02

Bonjour! (ja ik heb net Frans huiswerk gemaakt) Hoe gaat het met jullie? Ik heb al geen eeuw meer geblogd. *kuch 4 dagen kuch*, maar het voelt echt als een eeuw. Dingen die ik leuk vind doe ik graag en als ik het dan eventjes niet doe voelt het net alsof ik het heel lang niet meer heb gedaan. Anyway, afgelopen weekend ging ik met Maartje naar het bos om even wat herfst foto's te maken. Ik deed een leuke outfit aan (een aantal nieuwe items) en stapte op de fiets. Het zorgde voor een leuk resultaat en het was ook nog eens hartstikke gezellig! Toen we uiteindelijk naar Maartjes huis gingen - omdat het ging regenen - namen we een kop warme chocolade melk met slagroom & spekjes. Heerlijk!

De blaadjes op de grond waren geel en bruin, maar alle blaadjes in de bomen waren nog groen. Dus hebben Maartje en ik meteen afgesproken om binnenkort weer te gaan wanneer de blaadjes wél rood, oranje en geel zijn. 


Op het shirt staan take action, wat ik een hele leuke tekst vind, gewoon omdat het zo'n lekker vlotte tekst is met een betekenis die klopt. Soms zie ik mensen met teksten op hun kleding dat ik denk; wat??????? Hoe kun je dat ooit dragen??? Want als je een kleding met teksten draagt, is dat eigenlijk een soort teken dat je achter die teksten staat, vind ik.


BOMBERJACK -  BERSHKA   T-SHIRT - MANGO   SJAAL+TAS - PRIMARK   BROEK - H&M   SCHOENEN - NIKE



Whoopwhoop, kijk m'n nieuwe telefoon. Ben er gigantisch blij mee. Had eerst een iPhone 4s en nu dus een iPhone 6 en ik merk het verschil wel hoor. Alles gaat sneller, de fotokwaliteit is beter, ik kan nu alle updates doen. Echt heel fijn. Oh en natuurlijk niet m'n nieuwe tas vergeten die ik bij de Primark heb gescoord voor 12 (!!) euro. Net als de sjaal hieronder, die ik ook bij de Primark heb gescoord voor maar €2. Normaal is 'ie €5, maar hij was in de aanbieding dus ik kon 'm niet laten liggen. Ik draag hem nu bijna elke dag en behalve dat 'ie mijn outfit opleukt, is 'ie ook nog eens hartstikke lekker warm + hij past bij ongeveer alle jassen vanwege zijn kleur. Een reden om 'm niet te kopen was er dus eigenlijk niet. :) 


Ik hoop dat jullie net zo erg genoten van deze post als ik van het schrijven van deze post. Fotografie blijft een van de leukste dingen naar mijn mening en dus vind ik het ook heel tof om te zien hoeveel verbetering er zit in de vorige outfitfoto's en die van nu. Niet dat deze geweldig mooi zijn, maar lelijk vind ik ze absoluut niet. Ondertussen duurt het nog maar 3 nachtjes voor ik kan op staan en kan zeggen; het is herfstvakantie. Reuze veel zin in! Ik ga dan behoorlijk vooruit werken en een aantal leuke fotootjes maken. Hebben jullie al veel winterkleding gekocht? Liefs Yael


You Might Also Like

7 comments

  1. Wow ik wil ook een iPhone 6 haha. Wat een mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven! Heel herkenbaar van die shirts met een tekst erop, die koop ik dus ook alleen maar als ik het eens ben met de tekst haha. X -D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige outfitfoto's! Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik had precies hetzelfde. Ik ging naar het bos om outfit foto's te maken maar zag helemaal geen mooie gekleurde blaadjes.
    Je foto's zijn goed gelukt en leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts