Sweater Weather

15:00

Hi guys, vandaag heb ik een outfitpost voor jullie. Laatst ging ik winkelen en toen heb ik een aantal nieuwe items gekocht. Een van deze items laat ik jullie zien in deze post. Het is absoluut geen bijzondere outfit, maar vond 't toch leuk om 'm met jullie te delen vanwege het sweater weather. ;) 

ik vind het zo irritant als mensen je nieuwsgrierig proberen te maken door de outfit nog niet te laten zien op de home pagina, maar nu doe ik het zelf ook lol

De sweater en broek zijn van Primark. Ik heb deze broek nu ruim 8 maanden en hij zit nog steeds hartstikke lekker. Het enige nadeel is dat de gaten nu ondertussen zo groot zijn gescheurd dat het eigenlijk niet meer mooi is. Gelukkig heb ik ook een nieuwe broek gekocht, dus dat komt goed van pas. Verder ben ik nog wel op zoek naar een mooie zwarte broek (met of zonder scheuren). Dat komt binnenkort wel.
#respectvoorallemensendiemooieoutfitfotoskunnenmaken




Gelukkig had ik mijn zusje die even snel wat mooie foto's voor mij wou schieten. Helaas was het al aan de late kant voor mooie belichting zoals je ziet. De foto's van mijn outfitposts zijn echt niet mooi gewoon en daar baal ik zelf ook gigantisch van. Ik ga er echt voor zorgen dat de volgende outfitfoto's mooier zijn, want dit is gewoon om te huilen (soms vind ik het leuk om te overdrijven).


Some little details! Hierboven zie je mijn nieuwe schoenen, niet zo heel origineel maar ik vind ze gewoon zo leuk dat ik ze niet kon laten liggen. Hieronder zie je een ring. Ik heb 'm gekocht in een setje met nog wat andere ringen bij de New Yorker. Heel leuk! Helaas vind ik ze soms een beetje in de weg zitten dus draag ik ze niet heel veel.



Oh steeds als ik m'n artikel doorscroll baal ik van de lelijke en wazige foto's. Sorrysorrysorry! Stiekem vind ik het heerlijk om weer warme sweaters te dragen. Ze zitten zo comfy. Heel lekker om in weg te kruipen tijdens dat saaie uurtje wiskunde. Ik zeg je eerlijk dat ik het geen een keer koud heb gehad met deze sweater aan. Nou ik stop maar weer eens met typen. Ik ga wat aan m'n Frans doen terwijl ik geniet van een warme kop chocolademelk (of thee als we dat niet hebben). Wat vinden jullie van m'n nieuwe sweater? Hebben jullie al veel sweaters in je kast hangen? x

You Might Also Like

5 comments

  1. super leuk! Ik heb er nu ook 2 in mn kast hangen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Naast de sweater, vind ik je broek ook erg gaaf. Heb ik zelf ook, hihi
    Veel liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk artikel! Je sweater is echt tof, die kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk om te zien! Ben dol op heerlijke warme truien. Ik vind leuke outfitfoto's maken ook debiel lastig hoor, haha. Over een week ga ik een poging wagen. Zo lelijk vind ik deze foto's helemaal niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke trui. Ziet er lekker warm uit ook. Ik heb er zelf ook enkele in mijn kast hangen, maar die zijn best al oud en aan vervanging toe ;) Oh, en je foto's zijn helemaal niet lelijk of wazig. Ik vind ze allemaal heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts