Motivatie Quotes

06:00

Hi allemaal, volgens mij stellen we allemaal wel doelen. Voor ons zelf, maar soms ook doelen samen. We willen een mooier figuur krijgen, betere cijfers halen en bijvoorbeeld niet meer roken. Zelf zet ik ook doelen. Ik zet ze dan niet op papier, maar er zijn toch dingen waarvan ik denk; over een poosje wil ik hiermee dit bereikt hebben. Maar soms zijn we ook heel ongemotiveerd om verder te werken aan ons doel. Soms denk ik ook zo van; 'Ik stop wel gewoon, als niemand mijn blogs leest.' Maar toch ga ik verder omdat ik me, als ik er eens goed over nadenk, geen leven zonder me blog kan voorstellen. En ik groei, dat merk ik echt. Ik ben ook veel beter geworden. Mijn lay-out is mooier geworden (wat vinden jullie van m'n nieuwe layout?). Dus - altijd doorzetten. Nog steeds geen motivatie? Dan heb ik hieronder een aantal quotes die mij dagelijks motiveren. :) 


Allereerst mijn favoriete quote over het algemeen. Ik heb deze quote in mijn agenda staan en hij motiveert mij echt heel erg. Dat zou bij wijze van spreken betekenen dat ik door zou gaan met bloggen tot dat Jiami en Vera Camilla mijn concurrenten zijn. Goede motivatie, niet?











Weer zo'n mooie quote, naar mijn mening. Als we bijvoorbeeld verliezen met basketbal dan gaan we niet met gehangen hoofd van het veld (nou ja dat ook), maar we hebben er een aantal punten bij waarvan we weer kunnen leren. We hebben bijvoorbeeld geleerd dat we echt beter moeten opletten met turn overs, omdat we daar echt heel veel verlies op maken. Deze quote motiveert niet perse, maar ik vond 'm toch zo mooi dat ik 'm er graag in wou zetten.








En nog een paar om mee af te sluiten! Zelf vind ik het ook altijd heel mooi om te zien hoe mensen afvallen. Je ziet dan een foto voordat ze aan de slag gingen met het afvallen en een foto van hoe ver ze afgevallen waren. Ik vind dit altijd heel tof om te zien! Ik vind het zo knap als je dan gemotiveert blijft en ik kan me voorstellen dat je gigantisch trots bent als je dan een foto kunt posten van hoe erg je bent afgevallen. [Klik hier voor zo'n account!]  Welke quote motiveert jou heel erg? Liefs Yael


You Might Also Like

8 comments

  1. Hele fijne quotes allemaal! Vind zulke dingen ook altijd leuk en motiverend om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd, vind ik ook! Dankjewel voor je reactie! xx

      Verwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Kan die quotes wel gebruiken, haha. Op 31 oktober begint mijn eerste SE week voor mijn examens en ik heb bijna nog niet geleerd. ;/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quotes!
    Of iemand het nou leest of niet, het belangrijkste is denk ik dat je er voldoening uithaalt en je creativiteit kwijt kunt:)

    x
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts