Autumn inspiration

17:05

Hier en daar lees je al weer autumn inspiratie en eerlijk gezegd; I love it! Daarom heb ik vandaag ook wat autumn inspiratie voor jullie. Ondertussen heb ik alweer wat sweaters aangeschaft. Mijn eerste kop warme chocolademelk heb ik nog niet gehad, maar dat gaat zeker niet lang meer duren. 




#ripquality







Weet je wat me nou echt opvalt - als je op inspiratie voor kleding in de herfst zoekt krijg je soms foto's te zien van meisjes met korte jurkjes, dunne panty's en dunne vestjes. WOW???!!! Het is toch autumn, geen summer. Je gaat toch niet in je korte jurkje midden in de herfst tussen al die gekleurde bladeren daar staan voor een foto. Dat is toch veel te koud, of niet? Niet dat panty's niet kunnen voor in de herfst, nee eerder het tegenovergestelde - ze zijn geweldig! Maar toch lijkt het mij gewoon hartstikke koud. 

Oh ik ben zo blij dat het weekend is. Even weer lekker bijkomen van een drukke week. Het is trouwens ook bijna herfstvakantie, wat betekent dat we al weer bijna 1/4 van het schooljaar achter de rug hebben. Op school gaat het bij mij prima. Ik moest aan het begin even opstarten (ik startte met zo'n 3 onvoldoendes), maar gelukkig zijn eigenlijk al mijn cijfers nu rond de 8. In de herfstvakantie ga ik heerlijk 3 nachtjes weg, best wel zin in eigenlijk. Voor de rest ga ik lekker chillen en bloggen. Wordt vast een goede week! Hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie nog plannen voor de herfstvakantie? Liefs

You Might Also Like

2 comments

  1. Jaaa k ga logeren en naar bios met friendss💓

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh heerlijk! Weer lekkere boswandelingen maken en afsluiten met een kop chocolademelk <3

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts