Happy Jar

11:25

15 oktober 2016 ~ Hey guys, vandaag heb ik een superleuk idee (DIY?) voor jullie. Je kunt het niet echt een diy noemen, want je hoeft niet echt te knutselen of iets wat daar op lijkt. Iedereen heeft weleens van die momenten dat je denkt; 'YES, mijn nieuwe artikel is door 100 mensen bekeken' (wat bij mij eigenlijk nooit voorkomt, maar dat is een feit ter zijde) of  dat je denkt; 'YES, ik heb een zeven voor die lastige toets wiskunde' (dat had ik). En dat soort momentjes mag je best bewaren. Zodat je, wanneer je in een dipje zit, ze weer kunt lezen en God kunt bedanken dat Hij echt voor je zorgt. Anyway, hoe kun je dan die leuke memories bewaren?


Ja leuk Yael je jar met sinaasappelsap, maar hoe kun je nou je leuke herinneringen bewaren? Kijk maar naar de rechterjar. Daar geef ik je een hint.


Veel heb je niet nodig. Kleine papiertjes die je makkelijk kunt vouwen, een jar en een pen. Oh en niet te vergeten - leuke herinneringen. Als ik iets leuks mee maak wat ik niet wil vergeten schrijf ik het op dit papiertje, vouw 'm dubbel en stop 'm in mijn jar. Funny fact: ik gebruik papiertjes die er uitzien als echte 50 euro briefjes (op het grote 'fake' na), omdat mijn leuke herinneringen even veel, nou eigenlijk meer waard zijn dan €50,-. 


Ik doe dit nu al bijna 2 jaar en alhoewel ik deze jar soms nog weleens vergeet zitten er nogal leuke herinneringen in. *pakt haar jar erbij* Bijvoorbeeld deze; 'Ik ben God dankbaar dat het vandaag zo leuk was op de camping. 03-08-2015' Ik vond de camping helemaal niet zo leuk, maar dan had ik een hele leuke dag op de camping, dan mocht dat natuurlijk niet vergeten worden. Of deze; 'Ik ben God dankbaar dat het feestje van Veerle zo leuk was. 05-08-2015' Wow, haha valt me nu pas op dat dit maar twee dagen verschilt.


En ik denk dat het tijd is voor nog een happy moment, want mijn bestaat nu alweer zo'n 2,5 maand en ik heb nog steeds geen spijt dat ik ben begonnen. Ik vind het heerlijk om posts te schrijven en ondanks dat mijn schoolwerk er soms onder lijdt en dat soms maar heel weinig mensen het lezen, blijf ik er plezier in hebben. Want daar draait het uiteindelijk toch allemaal om?!


Zo, eindelijk lekker herfstvakantie. Ik ga lekker voor uitwerken, zodat ik na (en ook in) de vakantie een heleboel leuke artikelen online kan knallen. Ik ben, zoals gewoonlijk, helemaal geïnspireerd dus dat komt vast goed. Ik ga ook weer lekker foto's maken, want ik ga drie nachtjes weg. Ik blijf wel in Nederland, maar saai wordt het zeker niet. Ook weer een happy moment. :) Hebben jullie een jar, zo ja, waar gebruik je die dan voor? x Yael

You Might Also Like

10 comments

  1. Wat een leuk en positief idee! Dat heb je uiteindelijk een pot vol met lichtpuntjes. Gaaf idee hoor! Én het ziet er leuk uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, je hebt echt een super leuke blog. Mooie foto's en je schrijft geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee Yael! Ben je gelovig dat je God bedankt? Ben ik gewoon even benieuwd naar! En er gaan sowieso meer lezers komen, dat kan niet anders met zo'n leuk blog :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben inderdaad gelovig. Ik wil er misschien nog wel meer over gaan schrijven, lijkt je dat wat? En ahw, superlief! x

      Verwijderen
  4. Heel leuk artikel! Het lijkt me zo leuk om al die dingen terug te lezen :)
    Je blog is echt heel leuk!

    x Marlon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het maakt me altijd even blij om het terug te lezen. Dankjewel voor je complimentjes! x

      Verwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts