Q&A - Cameron Dallas, model worden & meer

06:00

Hiiiii, laatst postte ik een foto op Instagram en plaatste ik een artikel met de vraag of jullie vragen achter wouden laten (haha lol deze zin). Er zijn behoorlijk wat vragen gesteld en ik heb geprobeerd de meeste te beantwoorden. Zit jou vraag er niet tussen? Geen zorgen, er komt vast nog een keer een Q&A. Let's start!

[haha lol ik vond die emoji dingen wel grappig]

Cheerleader worden of op basketbal?
HAHAHA dit is echt een geweldige vraag. Credits naar Roos. Ongeveer niemand die mijn blog leest weet het, maar ik zit al op basketbal. Echt al sinds ik jong ben. Geen idee of je dit in de positieve of negatieve zin bedoelde Roos (zovan niemand wil op basketbal en niemand wil cheerleader worden of positief als iedereen wil op basketbal en iedereen wil cheerleader worden dus wat doe je dan het liefste). Dus ja ik zou sowieso voor basketbal gaan. Al hoewel cheerleaden me ook wel grappig lijkt.

Favoriete eten?
Daar kan ik maar één ding op antwoorden en dat is PIZZA. (En dan te bedenken dat ik vroeger geen pizza lustte)

Je favoriete (onbekende) blog?
Ik lees zoveel blogs dat ik eigenlijk geen favoriet heb, maar ik heb wel een favoriete, onbekende webshop. Mag dat ook? Namelijk Beautyjewelry.nl, het is echt nog een nieuwe shop en heel onbekend, maar ik vind de spulletjes daar zó leuk en ook totaal niet duur. Voor een telefoonhoesje betaal je maar €5,-. Dat is niet overal zo.





Favoriete make-up product?
De enige make-up producten die ik gebruik zijn mascara en wenkbrauw potlood. Wenkbrauw potlood gebruik ik echt heel licht, dus dat valt totaal niet op. Als ik geen mascara op heb, zie ik er echt anders uit dus ik zou sowieso voor mascara gaan.

Favoriet make-up merk?
Ik heb niet echt een favoriet, als een product me goed lijkt en ik heb het nodig dan neem ik het mee. Maakt niet uit welk merk (de prijs maakt wel uit ;)).

Snapchat of Instagram?
Instagram, sowieso. Snapchat is hartstikke tof, maar ik zit toch liever op Instagram mijn feed door te scrollen dan andermans verhaal te bekijken. Ook kan ik op Instagram veel beter mijn liefde voor fotografie laten zien.

Als je later alles kon worden, wat zou je dan willen zijn?
Blogger en fotograaf lijken me twee hele toffe beroepen. Journaliste of model lijkt me ook tof. En schrijfster lijkt me ook heel gaaf. Uhm.. ik denk dat ik niet kan kiezen, maar dit is toch wel mijn top vijf. En OH niet te vergeten natuurlijk bekend basketbalster.
Favoriet Instagram account?
Jiami's feed is prachtig, maar als ik een minder bekend iemand zou kiezen zou ik gaan voor @kimmetjekims, haar foto's zijn zo gigantisch mooi haha.

Lievelings kleur?
Zwart, wit of mint blauw. Een van die drie. Misschien een beetje standaard, maar ik heb ook niet echt een favoriete kleur dat ik echt denk van: 'Wow, wat een prachtige kleur. Was mijn hele kamer maar in die kleur.' 

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Je kan beter vragen wat ik het minst leuk vind aan bloggen. Ik denk dat ik het minst leuke aan bloggen vind dat het voor school gaat. Ik zou veel liever elke dag bloggen in plaats van elke dag naar school gaan. Tja dit heeft niet echt met het bloggen zelf te maken, maar ik kan gewoon niks verzinnen wat ik echt niet leuk vind :)

Als je je haar moest verven, welke kleur zou dat dan zijn?
Blond.

Thee of koffie?
Ik hou van beide niet zo, maar ik vind thee toch wel het minst niet lekker (volg je 'm nog?). 

Hamburgers of patat?
Uhm, mag het ook bij elkaar? Ik vind hamburgers zo lekker, mijn liefde voor de Big Mac is hoog. Patat vind ik ook heerlijk, vooral Franse frietjes. Hmm!

Leukste outfit/kledingstuk?
Ik heb niet echt een leukste outfit, maar ik heb wel een soort kledingstuk dat ik graag aandoe. I love jurkjes. Ze zitten - als je de goede uitkiest - heel comfy en zijn makkelijk te combineren. Ik vind het altijd heerlijk als het weer zomer is en ik eindelijk weer jurkjes aan kan trekken.

Instagram of je blog?
Jeetje hé, hier kan ik echt niet tussen kiezen hoor. Ik vind beide zo verschrikkelijk leuk. Wat zouden jullie kiezen?







Wat vind je het mooiste aan jezelf?
Ik vind dit altijd zo lastig om te zeggen, want ik voel me dan altijd meteen arrogant. Ondanks dat vertel ik het jullie wel haha. Ik denk dat ik m'n haar of m'n ogen het mooist vind. Mijn ogen zijn groen, alleen dan een beetje donkergroen dus je ziet het niet heel goed en m'n haar. Tja mijn haar is gewoon stijl en donkerblond, maar toch vind ik het mooi lol.


Wie/wat inspireert je het meest? (Ja dit waren twee vragen dus die combineer ik gewoon)
Eigenlijk inspireert alles wat ik zie mij. Meisjes met een gigantisch mooi kapsel, leuke blogposts bij andere bloggers, een mooie foto op Instagram... Ik schrijf het op, maak er een foto van of onthoud het en dan kan het weer verwerken in een artikel/foto. Een speciale inspiratiebron heb ik niet echt. Nou ja, @stylevoguevibes maakt zulke mooie foto's dat als ik inspiratie nodig heb daar even een kijkje neem, of bij @kimmetjekims of bij Jiami. Ach nou ja laat ook maar ik laat me inspireren door iedereen.

Favoriete muziek/liedje?

Als je mocht kiezen welke naam je zou hebben, welke zou je dan kiezen?
*zoekt op Google naar meisjesnamen* Ik denk iets van Lotte of Julia, dat vind ik echt mooie namen.

Welke beroemdheid zou je willen daten?
Cameron Dallas, sowieso.

Wie is je grootste fan?
Uhm geen idee eigenlijk, ik denk mijn zusje. Ze leest ongeveer al mijn artikelen en geeft tips waar het nodig is - echt een schat.

Dit was de Q&A alweer. Nu ik het teruglees kom ik erachter dat het best een lange Q&A is lol. Ik vind het super leuk om vragen te beantwoorden, dus als jou vraag niet beantwoord stel 'm maar in de reacties dan beantwoord ik 'm daar. Super bedankt voor het lezen allemaal! Ik wil jullie trouwens ook bedanken voor alle reacties! Ik groei en daar ben ik jullie dankbaar voor! Liefs Y.

You Might Also Like

9 comments

  1. Hey! Wat een leuke blog heb je! En deze vragen heb je leuk beantwoord. Ik vind Julia ook zo'n mooie naam, zou hem zo inwisselen voor mijn eigen naam, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Kiezen tussen mijn Instagram of blog? Hmm.. inderdaad lastig! Ik ben toch wel echt heel erg Instagram verslaafd.

    Liefs,
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Wel super ingewikkelde vragen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke antwoorden. Pizza is baee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen, je schrijft echt grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cameron Dallas, goede keus, hahah! Leuke Q & A!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke antwoorden! Ik ben ook echt een mega-fan van pizza, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts