Q&A aankonding + blogschema ?

15:40

Hiii guys, zoals jullie merken ben ik de laatste tijd veel minder actief dan normaal (helaas) en ik wil jullie uitleggen waardoor dit komt. Ik heb een vriend en daar heb ik gewoon heel vaak afspraken mee. Dagelijks zelfs en uhm tja, hij heet School. Het liefst ga ik niet naar 'm toe, maar dan krijg ik problemen met de leerplicht ofzoiets. Oké nu even serieus...

Oké ja het is echt zo. Door school heb ik veel minder tijd, maar niet alleen door school, maar ook nog door sport. (Niet dat sporten stom is - nee het is heerlijk, maar soms wil ik ook gewoon bloggen.) Gezien ik 3-4 keer in de week sport en dagelijks op school zit is het nogal lastig om elke dag een artikel te schrijven. En nu zit ik hier - met een winegum in me mond - een beetje stom dit artikel tge schrijven, maar ik vind het gewoon heel belangrijk dat jullie weten dat ik niet stop. Ik ga absoluut niet stoppen met bloggen, no way. Maar soms is het gewoon heel lastig om te zorgen dat er een blogpost online staat, mijn huiswerk af is, ik de toets goed heb geleerd en dat ik ook nog moet sporten.

Verder heb ik zelf al heel vaak nagedacht over een blogschema, ik weet eigenlijk niet of dat handig is. Aan de ene kant is het heel goed voor mijn discipline en dat ik écht een artikel schrijf en niet steeds afgeleid wordt (ja dat is ook weer zo'n typisch dingetje, zit ik te schrijven word ik afgeleid door allerlei andere leuke blogs die ik dan toch even wil lezen). Dus wat ik (denk ik) wil gaan doen is elke zaterdag en woensdag een artikel laten verschijnen. En als het even kan natuurlijk vaker :).

Verder is er nog iets wat ik wou zeggen - ik wil binnenkort namelijk een Q&A gaan doen dus laat hieronder je leukste, gekste of raarste vraag achter! Het mag alles zijn, je kan het zelfs anoniem doen als je het wilt haha. Laat dus zeker één of meerdere vragen achter!

Ik weet dat dit niet heel leuk was om te lezen, maar ik het toch maar even gedaan. Dan is er voor iedereen duidelijkheid. Tot de volgende keer (hoop ik), liefs 

You Might Also Like

3 comments

  1. Goed aan je school eerst hoor, dat gaat voor! Vraag voor je Q&A :

    Als je alles kon worden later, wat zou je dan willen zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. School gaat inderdaad voor ;-) Wat vind je het leukst aan bloggen?

    Liefs,
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jup, ik heb ook last van school... Leuks at je een Q & a gaat doen zeg! Mijn vraag: Wie inspireert je het meest?
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts