New phonecase

06:00

Hey all, gister had ik echt een zware dag op school. Gelukkig lag er toen ik thuis kwam een paarse envelop in de brievenbus. Yes, mijn hoesje van BeautyJewelry was binnen. Van binnen maakte ik een vreugde dansje. Ik maakte het pakketje snel open en maakte een aantal foto's. 

Je hebt waarschijnlijk op 'read more' geklikt, omdat je wilt weten hoe het hoesje eruit ziet. Nou, ik zal jullie niet langer in spanning houden ;)


Dit is het hoesje. Er waren meerdere keuzes, maar ik heb uiteindelijk voor deze gekozen omdat ik superveel van winkelen hou en dat hier ook staat uitgebeeld. Ook vind ik het supertof dat het doorzichtig is. Verder hou ik er persoonlijk nooit zo van als er gezichten enz. op hoesjes staan, dus wat dat betreft is deze perfect.


Aan de voorkant zit het hoesje prima. Aan de bovenkant is 'ie niet helemaal goed geklemd, maar dat is geen probleem, vind ik. Hij ligt heel fijn in de hand, als je begrijpt wat ik bedoel.


Wat ik echt moet zeggen is dat het geweldig leuk verpakt was. Aan de binnenkant van de envelop zat schuimachtig iets zodat het hoesje niet kon beschadigen. Er zat verder nog een superlief briefje bij en natuurlijk het hoesje. Super leuk om te ontvangen!

Je kunt de webshop hier vinden. Ze heeft de hoesjes nog niet op de website staan, maar je kunt ze wel bestellen via DM (@beautyjewelry.nl). Ik ben superblij met mijn hoesje en tot dat ik een nieuwe telefoon krijg blijft deze er zeker om. Ik hoop trouwens snel een nieuwe telefoon te krijgen, en misschien ga ik dan wel weer een hoesje bestellen bij deze webshop. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe hoesje? Liefs 

You Might Also Like

2 comments

  1. Wat leuk! Ik zoek ook een hoesje voor mijn telefoon. Misschien vind ik op deze website wel iets dat me aanstaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts