Mijn eerste chokers

06:00

Uhm ja, je leest het goed. Mijn eerste chokers. Nu pas? Ja nu pas. Toen mijn zusje drie maanden geleden thuis kwam met een choker lachte ik haar keihard uit en zei dat het leek alsof je gekilld werd als je die om had. Vervolgens heeft ze 'm nooit omgedaan. Nu ben ik zelf ook een mega grote fan van chokers. Ik vind ze echt prachtig, maar eentje kopen, nee dat had ik nog niet gedaan. Tot dat ik deze twee superleuke chokers binnenkreeg van Fee. Benieuwd? Kijk snel mee!

Het zijn twee chokers die in combinatie super tof te dragen zijn, maar los zijn ze ook heel mooi om te zien.


De ene choker is zwart gevlochten met een veertje, echt heel schattig & bij elke outfit te combineren. De andere choker heeft een patroon met kraaltjes en ziet er ook super leuk uit. De tweede is niet bij alles te combineren, maar toch heel mooi. 

Hier lijkt het of ik niks aan heb, maar ik ben gewoon aangekleed lol

Ik vind ze zo gigantisch mooi in combinatie en ik denk dat ik niet de enige ben. De chokers hebben ook heel handige sluitinkjes die je zo in elkaar kunt draaien. Het enige minpuntje is dat de levering niet heel snel was, omdat ze de choker moest maken. Wat aan de ene kant ook wel weer heel goed is, want ze maakte ze precies op maat.

Heb jij chokers? Zo ja, hoeveel? Liefs 

De foto kwaliteit is niet zo heel goed en het zijn ook maar drie foto's, maar het licht was totaal niet goed, sorry! De volgende keer weer betere foto's :)





You Might Also Like

8 comments

  1. Oh ik wil ook nog chokers!! Deze combinatie is inderdaad super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! ik heb er maar 1 maar wil er graag meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er laats een zooitje besteld, nog nooit er een om gehad. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik heb er nu 3 en ik hou ook super veel van chokers!💕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Die met het veertje vind ik het mooiste. Ik draag geen chokers, vind ik niet bij me passen.. bij een ander vind ik het wel altijd heel leuk staan!
    http://beautyvsdumasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik houd van chokers, vind ze zo leuk! deze is ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zijn ze! Ik maak ook chokers (@vitropez) (sorry voor deze schaamteloze zelfpromotie) X

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts