Favoriete blogs '09

16:32

Hey allemaal, zelf lees ik echt veel blogs. Een paar blogs volg ik echt en de rest lees ik af en toe een post van. Vandaag leek het me leuk om mijn favoriete bloggers van september met jullie te delen zodat jullie ook weer nieuwe inspiratie krijgen (of als jullie mijn blog saai vinden dat jullie ook andere blogs hebben om te lezen haha). Ik heb vier blogs uitgezocht, wat best lastig was om dat er zo gigantisch veel leuke blogs zijn.
Ik doe dan vooral minder bekende bloggers, anders zou 't een beetje saai worden haha

All Good Intentions

Demi is een hele leuke meid met een gigantisch fijne schrijfstijl - heel vlot en vrolijk. Ik vind het altijd heerlijk om haar inspiratie posts te lezen. Ze doet veel met fashion en dat vind ik geweldig omdat ik zelf bijna geen make-up koop en het daarom voor mij ook Sluiten
 niet zo interessant is om daarover te lezen. Ik vind ook dat Demi haar lay-out heel mooi in elkaar heeft gezet. Steeds als ik naar haar blog ga denk ik; wauw, wat super tof dat ze dit allemaal zelf gedaan heeft.






Blonde Blossom

Malou - wat een leuke meid. Ze schrijft over van alles en nog wat, maar dat maakt het alleen maar leuker. Ook schrijft ze over haar tussenjaar, dat vind ik al helemaal leuk om te lezen. Ze blogt nu ruim een maand (iets korter dan mij), maar ze doet het echt gigantisch goed. Een van haar artikelen had ruim 1500 (!!!) weergaven, wat ik echt gigantisch veel vind voor iemand die ruim een maand blogt.





Emma Things

Ik vind Emma een hele bijzondere blogger. Ze is niet zo'n standaardtype blogger die doet wat de rest ook doet, maar ze heeft een hele mooie eigen stijl. Ze draagt wat ze leuk vindt en het past echt bij haar. En ja, laten we maar niet over haar foto's beginnen - die zijn veel te mooi. Emma post niet heel vaak, maar vaak genoeg om te zeggen dat het een goede blog is. Haar artikelen zijn ook van hele goede kwaliteit, dus dat maakt ook dat het niet zo erg is dat ze veel post. Zeker even een kijkje nemen op haar blog dus!





Niennthings

Nienke is een hele spontane meid met een blog die gigantisch goed loopt. Als ik zie hoeveel reacties en samenwerkingen zij heeft (gedaan), denk ik; wow, dat is ook mijn doel. Nienke schrijft op een vlotte manier leuke artikelen. Haar foto's zijn echt heel mooi, wat ik haar blog alleen nog maar aantrekkelijker vind maken. Like it!

Dit waren dan de vier blogs die ik afgelopen maand het meest gelezen heb. Buiten Elles en Roos om dan, maar met hen hebben jullie al kennis gemaakt in andere artikelen (klik klik). Welk blog heb jij afgelopen maand het meest gelezen? Liefss Y.

Instagram @styletheens

You Might Also Like

6 comments

  1. hahah ik lees altijd het meest die van Jiami

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ontzettend lief dat je mij hebt vermeld! Ik wist helemaal niet dat je mijn blog zo leuk vindt, echt super :) hoogtepunt voor mijn blog. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, leuk dit artikeltje! Zo leer ik weer twee nieuwe blogs kennen, want de laatste twee kende ik stiekem al. Heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awh, superlief meis! Ik ga iij zeker even een kijkje nemen bij de andere bloggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah, wat super tof! Heel erg leuk om op je lijstje te mogen staan. Lief stukje, echt een mega compliment. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts