een beetje natuur snuiven

06:30

Hey allemaal. gister ging ik met mijn zusje foto's maken. Het was heerlijk! We gingen naar een grasveldje met een paar bomen vlakbij ons huis. We hebben een aantal mooie foto's geschoten en die laat ik jullie vandaag zien. Ik vond het echt heel chill om buiten te zijn en gewoon één van mijn favoriete bezigheden te beoefenen - fotograferen. Stiekem kwam het ook een beetje doordat de wifi eruitlag, haha. 

Ik had best iets simpels aan - niet mijn favoriete kleding. Ik heb op dit moment echt een tekort aan leuke shirtjes, gelukkig heb ik die middag een nieuw shirtje gehaald en ga ik binnenkort weer winkelen. 

Erg simpel, zoals ik al zei. Maar het zit heel comfortabel en je kan het bomberjack uit doen als het te warm is. Deze outfit is ook prima te combineren met een spijkerjack. Zelf koos ik voor een bomberjack, maar de volgende keer is mijn spijkerjack misschien aan de beurt. Who knows?

Oeh ik word weer helemaal blij als ik deze foto's zie, maar die vlinder was ZO MOOI! En het lukte me gewoon om er een helemaal scherpe, onbewogen foto van te maken, yay!


Ik ga hier sowieso vaker naartoe om outfit foto's te maken, wat een heerlijke plek. Ook al liggen er veel hondendrollen vermengt met naaktslakken (gatsie hoe durf je hierover te schrijven), het verpest de sfeer niet. Nou, misschien een heel klein beetje, maar toch. Laten we even in de natuur-is-zo-mooi-stemming blijven. Vinden jullie het lekker om buiten te zijn? Liefss  

You Might Also Like

6 comments

  1. Jaa ik zit graag buiten of ik wandel graag met me hondd❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Mooie, casual, outfit ook! Erg leuk dat bomberjacket!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Naaktslakken zijn zo vies haha, ben echt bang voor die beesten

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts