Blog bestaat 1 maand, snailmail & meer

06:00

Hii all, vandaag een persoonlijke post. Ik heb nog geen idee wat ik ga schrijven, maar ik heb gewoon zin om even te kletsen. Ik ben (helaas) weer naar school gegaan. Ik had er op zich wel zin in - vond het leuk om iedereen weer te zien, maar toen we de eerste echte lesdag hadden herinnerde ik me weer hoe het echt was. Aan het einde van de dag was ik bek af. We hebben een aantal nieuwe leraren gekregen en de leraar die we op het laatste uur hadden was o zo saai. Ugh. Ik wil echt van school af, maar helaas duurt dat nog wel een tijdje. 


Weetje wat - in tegenstelling tot school - super tof is?! Ik ben begonnen met snailmailen. Ik weet niet of jullie weten wat dat is, dus voor diegenen die dat niet weten hier even een korte uitleg. Snailmailen houdt in dat je elkaar een brief stuurt met daarin dingen die jou aanspreken - denk aan je favoriete thee, een plaatje van de band waar je veel naar luistert of een kettinkje die je zelf gemaakt hebt. Eigenlijk zijn er geen regels voor snailmailen, alleen dat je het moet doen met je hart. Ik vind het gigantisch leuk. Via een forum heb ik een meisje leren kennen en daar ontving ik gister de eerste brief van. Zij had het zo vet leuk gedaan!!! Zelf had ik alleen een brief geschreven en hier en daar versierd met washi tape. Nou, ik kon het niet maken om dat naar haar te sturen als zij mij iets super tofs stuurt, dus ben ik die middag meteen aan de slag gegaan om ook iets leuks te maken. Lekker creatief bezig zijn, heerlijk vind ik het! Zeker een aanrader, misschien komt daar nog wel een keer een post over die iets uitgebreider is.


Oh en mijn blog bestaat alweer een maand. Awesome! Ik geniet er zovan - HTML bewerken, andere blogs bezoeken, reacties van lezers... I love it! Het is voor mij echt een uitlaatklep. Mijn ouders weten het nu ook en die reageerden heel positief. Ik heb nu al over verschillende dingen geschreven & I enjoy ittttt! Ik doe nu geen (of in iedergeval) nutteloze dingen meer en ik ben zelfs bezig met mijn eerste samenwerking, super tof! Wat je al niet kan bereiken in één maand. Ik heb 15-20 lezers per artikel en 0-10 reacties. Het zijn geen mega hoge statistieken, maar ik ben tevreden - want ik blog nog maar één maand. En die maand is voorbijgevlogen, WOW :) 

Nou, ik denk dat dit het wel weer was lol. Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden, hihi. Hebben jullie tips voor mij? Want ik kan wel verbeteren wat ik zelf denk dat nodig is, maar misschien zien jullie wel dingen die ook kunnen verbeteren. Het mag alles zijn - schrijfstijl, layout, foto's: alles! Let me know! Liefs 

You Might Also Like

6 comments

  1. Lekker vlot geschreven artikel :) Ben benieuwd naar meer stukjes over dat snailmailen, klinkt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat snailmailen klinkt echt heel tof! Echt leuk dat je een meisje hebt gevonden die dat ook graag doet. En blog je nog maar een maand? Je schrijft heel erg leuk en je foto's zijn ook tof! Je blog ziet er al super mooi uit!! Ik kwam namelijk op je blog terecht hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snailmailen? Daar had ik nog nooit van gehoord. Maar het klinkt zo tof! Ga ik zeker ook eens doen! Doe zo voort, je blog vind ik keitof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm nee snailmailen zegt me niks dus ben blij dat je het uitlegde, hihi! Gefeliciteerd met je 1 maand bestaan, op naar het half jaar! <33
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je blog pas een paar dagen (oeps) maar eigenlijk had ik verwacht dat je al veel langer blogde omdat het er allemaal zo mooi uit ziet! Gefeliciteerd met je eerste blog maand :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je blog een maand bestaat! Het gaat echt hard hoor :) Ook heel leuk geschreven! ga zo door :)

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts