Summer inspiration

13:50

Hey allemaal, het is alweer midden zomer - ook al voelt het als herfst - en de korte broekjes zijn nog maar een paar keer tevoorschijn gekomen, maar stel dat het dan opeens een hete zomerdag is.. hoe combineer je je short dan? Of die maxi rok? Vandaag geef ik jullie wat inspiratie. Wat ik altijd zo leuk vind aan inspiratieposts is dat je het weer kunt aanpassen naar je eigen stijl. Dus voel je niet verplicht om het precies te dragen zoals deze meiden doen. 


Oké, laten we eerlijk zijn. Croptops doen het altijd goed op skaterskirts. Je hoeft alleen maar op de kleuren te letten en je hebt al een combinatie - love it! Verder vind ik het ook heel cute als je een (beetje oversized) shirt in je rokje doet met eventueel een handtas. It's your choice :)



It's short time! Simpel, classy, stoer... kies maar uit!


Maxi skirts vind ik zo mooi! Zeker als je het goed combineert zoals deze girls doen.


Wat een pretty trend - de off shoulder. Zelf heb ik er helaas nog geen enkel item van kunnen bemachtigen, maar dat ga ik binnekort zeker doen. En wat combineren deze vrouwen 'm pretty, vind je ook niet?


En als laatste een paar random outfitjes. Ik vind dit jurkje echt heel pretty en de playsuit is echt mooi. Ook een playsuit ontbreekt nog in mijn kledingkast, helaas. De outfit helemaal links vind ik ook erg mooi, maar zou ik zelf eerder dragen met een croptop. Dat geeft een iets speelser effect wat ik erg leuk vind staan. 

Wat draag jij het liefst in de zomer & hoe combineer je dat? Liefs 



You Might Also Like

3 comments

  1. Wauw, prachtige looks! Hele mooie gezien. Ik ben dol op mijn gestreepte off shoulder jurkje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kon ik wel even gebruiken, ik heb even een kleding dip. Heerlijke inspiratie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jurkjes zo leuk! Maar vind het in Nederland vaak te koud. Ja, die 19 graden semi bewolkte dagen vind ik ook te koud voor een jurkje :( een maxi dress wil ik nog wel eens aantrekken! Heel leuke inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts