Sister tag

12:00

Terwijl ik langzaam mijn ogen open luister ik naar de geluiden van de regen. Bah, is het weer dit soort weer, maar anyway. Mijn zusje opent mijn kamerdeur om te kijken of ik wakker ben, en dat ben ik dus. Ik stel voor om samen een artikel te schrijven en tadaa! Hier is 'ie, veel lees plezier! 


[S - is voor mijn zusje en Y - is voor mij]

Wat is jullie leukste herinnering samen?
Volgensmij toen we naar Spanje gingen naar een grote villa met zwembad. Dat was een tijd vol plezier, maar toen maakten we nog meer ruzie, haha.

Omschrijf elkaar in één woord.
Y - Lief
S - Schatje

Waar zou je samen nog eens heen willen?
Y - Samen nog een keer naar dezelfde villa in Spanje, o nee wacht dan is het daar veel te groot.
S  - Uhm, het lijkt me wel leuk om weer naar Spanje te gaan, maar het lijkt me ook leuk om een keer een wereldreis te maken.

Vertel eens over jullie inside jokes.
Y - Ik weet nog vroeger toen jij altijd 'pertroetie' zei in plaats van koekje. *we lachen*
S - Ik vond het altijd heel grappig dat jij moeite had met je eten opeten omdat je het niet lekker vond bijvoorbeeld toen we courgettekoekjes aten, daar deed je bijna één uur over

Wie doet er het langst over om zich klaar te maken?
Y - Jij!
S - Jij, want jij doet altijd veel meer met schoonheid enzo en ik blijf altijd veel langer in me bed liggen.
Y - Ja, dus daarom doe jij er langer over.
S - Nou, dat verschilt per keer.
Y - Dat is waar.

Waar zijn jullie bang voor?
S - Spinnen.
Y - Jup.

Wie is het oudste?
Y - Ikkaah!
S - Jij ja.
Y - Maar soms schatten mensen jou wel ouder, maar dat komt omdat we niet zoveel van leeftijd verschillen.

Hebben jullie koosnaampjes voor elkaar?
Y - Ja, ik noem haar weleens Dikkie Dik terwijl ze hartstikke slank is. Of soms noem ik haar 'lekkerding'', maar een echt koosnaampje heb ik niet.
S - Nee niet echt, soms Slanke Jan omdat je mij Dikkie Dik noemt en ook weleens schat en lekkerding.

Wat is jullie leukste jeugdherinnering?
S - Altijd als we op vakantie gaan of een weekendje weg nemen we stiekem snoep mee voor in de nacht.
Y - Ja haha, dat is echt leuk, maar we komen er altijd veel te laat mee. Pas één dag voor we weggaan.
S - Ja dat is waar, maar het lukt ons wel altijd.
Y - Gelukkig :)
S - Oh en toen we aan het tennissen waren en de bal kwam in het midden en dat we toen keihard tegen elkaar aanrenden, omdat we alleen maar op de bal letten. Dat was zo grappig.

Waar erger jij je aan bij anderen?
Y - Als ze rare geluiden maken of zeggen dat ze dingen irritant vinden, maar het zelf ook doen.
S - Dat heb ik ook. 

Gaan jullie veel met elkaar om?
S - Sommige periodes wel, andere periodes wat minder.
Y - Eerst niet, de laatste tijd wel.

Wat kan de één wat de ander niet kan?
Y - Jij kan ruzie maken met papa en mama en dan boeit het je ongeveer niks. 
S - Dat klopt wel een beetje, maar dat is gewoon omdat ik altijd gelijk heb *we lachen*. Jij kan je dan weer concentreren op één ding, ik word door alles afgeleid.
Y - Nou dat valt wel mee hoor, soms kan ik me ook echt niet concentreren.

 Dit was dan de tag, hopelijk vonden jullie het leuk. Zoals je ziet lijken we in sommige dingen heel erg op elkaar, maar verschillen we ook veel. Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog & hopelijk tot de volgende keer! Liefs 

Wil jij deze tag nou ook doen? Hieronder heb je de vragen, laat het even weten als je 'm hebt gedaan. Dan ga ik 'm zeker bekijken :)


  1. Wat is jullie leukste herinnering samen?
  2. Omschrijf elkaar met één woord.
  3. Waar zou je samen nog eens heen willen?
  4. Vertel eens over jullie inside jokes?
  5. Wie doet er het langste over om zich klaar te maken?
  6. Waar zijn jullie bang voor?
  7. Wie is het oudste?
  8. Hebben jullie koosnaampjes voor elkaar?
  9. Wat is jullie leukste jeugdherinnering?
  10. Waar erger jij je aan bij de anderen?
  11. Gaan jullie veel met elkaar om?
  12. Wat kan de één wat de ander niet kan?

You Might Also Like

1 comments

  1. Wat heerlijk dat jullie zo leuk met elkaar kunnen opschieten als zusjes zijnde!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts