Personen in de klas

19:43

Bonjour! Vanochtend kreeg ik mijn Belle tijdschrift binnen en ik begon er meteen door te bladeren. Er was één ding die ik gewoon super, superleuk vond en dat was de verschillende types in de klas. Dit ga ik dus ook doen, alleen ietsje anders - op mijn manier. Let's start :)

De Snapper
De girl die van alles, maar dan ook alles wat er in de klas gebeurt een snap maakt. Alsof ze een vlogger is. De mensen die haar volgen op Snapchat zien elke dag wel 8361940 snaps. Iemand wordt eruit gestuurd - staat op snap. Iemand heeft een discussie met de leraar - staat er al op. Jongens maken ruzie - daar staan wel 3 snaps van. 
Stopwoord: "Wacht even, Snapchat laadt nog niet."



De ik-heb-niet-geleerd-maar-haal-wel-een-goed-cijfer persoon
Deze persoon die zegt bijna altijd dat 'ie niet goed geleerd heeft, terwijl diegene achteraf gewoon een 8 haalt voor de toets. En jij hebt zo hard lopen stampen en haalt een 6. Dat is zo ontmoedigend. Zelfs voor de lastigste toetsen haalt 'ie een voldoende. Zou 'ie dan toch een studiebol zijn?
Stopwoord: "Ik heb echt niet goed geleerd, dat wordt vast een onvoldoende." 

De druktemaker
De persoon die alle rust in de les verstoord - meestal een jongen. Op alles wat de leraar zegt heeft hij commentaar. En terwijl hij dat doet neemt hij al zijn vrienden (zie volgende persoon) daar ook nog in mee - zo heb je één druktemaker zo heb er vier. Soms dan zijn deze gasten wel heel grappig en lacht de hele klas, dat is dan weer een voordeel.
Stopwoord: Heeft hij niet, hij lacht alleen maar.

De meeloper
Jij koopt een truitje van de Primark en een week later loopt een ander meisje er ook mee. Of ja, de druktemakers. De jongens doen mee met hun vriend, omdat dat 'cool' is. Jullie praten over een jongen en Rosalie (random naam) vindt hem totaal niet leuk heeft ze tegen jou gezegd, maar dan begint Dionne (weer random naam) erover dat ze hem he-le-maal geweldig vindt. En Rosalie is het daar dan natuurlijk mee eens.
Stopwoord: "Ja, vind ik ook."

De kletskous (ikzelf ahum)
Degene die altijd zachtjes doorkletst met de mensen die om hem/haar (meestal haar) heen zitten. Ze is nooit eens stil, of het nou over de les gaat, over wat ze dit weekend heeft gedaan of over die ene leuke jongen - het maakt haar niet uit. Als ze maar kan praten. Het is wel gezellig, maar heel slecht voor je concentratie. En als de leraar dan een opdracht geeft zegt ze standaard: "Huh, wat moeten we doen?"

Herkennen jullie de personen? Ben jij één van de personen? Zo ja welke? Ik denk dat er in elke klas wel één iemand van deze lijst zit. Zelf ben ik absoluut de kletskous, vooral het "Huh, wat moeten we doen?" past goed bij mij lol. Gelukkig heb ik meestal aardige mensen naast mij zitten die het dan zeggen haha. Liefs 

You Might Also Like

5 comments

  1. Wat herkenbaar haha. Ik ben niet echt een van deze types maar als ik dan toch moet kiezen ben ik misschien heel af en toe de ik-heb-niet-geleerd-maar-haal-wel-een-goed-cijfer persoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kletskous ben ik! Ik vond het altijd verschrikkelijk om uren lang m'n mond te houden. Daarom deed ik dat ook nooit. Heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik ben echt blij dat er nog geen snapchat was toen ik op school zat (nu voel ik me oud, lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kletskous hieroo! Ik vind het gewoon te gezellig om de kletsen in de klas, dan zijn er gewoon dingen te noodzakelijk om te vertellen.
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts