Mijn vakantie

11:23

Hey y'all, ik ben nog geen dag terug van vakantie, maar ik heb het bloggen zo gemist dat ik besloot een artikel te gaan schrijven over mijn vakantie. Ik ben twee weekjes weggeweest, gewoon in Nederland op vakantie, maar het was heerlijk. De camping viel een beetje tegen - heel weinig mensen van mijn leeftijd -, maar de dingen die we hebben gedaan waren geweldig. Misschien heb je wel gemerkt dat ik weg was, want ik was totaal niet actief met reageren op andere blogs en er kwamen minder goede artikelen online die ik vooruit had geschreven, maar oké. Ik ben nu weer terug dus ik kan me weer volop richten op het bloggen. Ik was dus twee weken op vakantie en van de eerste week heb ik steeds elke dag een aantal foto's gemaakt. Let's start!


ZONDAG 7 AUGUSTUS

Zondag was een heerlijk dagje, we gingen met het hele gezin naar het strand. Het waaide hard, dus zwemmen was er niet echt bij, maar vliegeren was erg leuk! Daarna haalde we een ijsje - nootjes blijft mijn favoriete dip. Een aantal wouden nog even kijken op het plein (waar springkussens en andere attracties stonden), terwijl ik en een paar anderen terugliepen naar de camping om alvast het avondeten te koken. Onderweg haalde we bij de Albert Heijn nog een blikje drinken. Coca Cola Cherry = bae! Toen we terug waren ging ik lezen en las ik dit prachtige boek uit. Echt een geweldig boek! Zeker een aanrader. Het gaat over een meisje die op haar vijftiende van een kind bevalt, meer zeg ik niet ;). Maar zeker lezen dus!

MAANDAG 8 AUGUSTUS

Wat een geweldig spel dit, haha. Nee even serieus - als je alleen bent is het best leuk om even te gaan 'tennissen'. Het balletje zit vast aan een touw en ja, het is gewoon te leuk voor momenten dat je je echt te erg verveelt. Begin de middag liepen we naar het dorpje om even rond te kijken in wat winkeltjes. Ik zag deze handige portomonnee en cute mokken, maar heb niks van dat beiden gekocht. Sorry maar ik moest echt een foto maken van deze cheesedippers - dat is zo verschrikkelijk lekker! In een leuk winkeltje testte ik daarna wat lippenstiftjes uit. Heb uiteindelijk wel iets gekocht, maar geen lippenstift. Een shoplog komt binnenkort :). Aan het einde van de dag waren we weer met z'n allen bij en aten we friet + hamburger in het dorp. Oh ja, deze random foto van plantjes haha, ik vond ze wel cute. Aan het einde van de avond zag de lucht er zo mooi uit, ik moest er wel een foto van maken Wauwwauwwauw!

DINSDAG 9 AUGUSTUS

En wat was dinsdag toch een leuke dag. We reden een stukje om vervolgens te gaan shoppen. Heeeerlijk! Ik heb zo'n gaaf jurkje gescoord. Die zal ik ook laten zien in de shoplog. We namen zo een lekkere milkshake, helemaal gemaakt van natuurlijke ingrediënten, maar oh wat was dat lekker. Ik heb niks gehaald bij Zara, maar vond het toch leuk om een foto te nemen #random. Toen we terugliepen naar de auto nam ik nog even deze foto van de huisjes, omdat ik die te leuk vind. En zonder dat ik het wist, zat er nog mooi licht bij ook. Love it!

WOENSDAG 10 AUGUSTUS

Woensdag gingen we naar een speelparadijs voor de wat jongere kinderen. Best grappig, maar na een tijdje wel een beetje saai. Mijn zusje en ik gingen even bij het water zitten om vervolgens op een waterfiets te gaan. Dat leek ons erg leuk, maar het viel helaas tegen. Zo waren we er binnen vijf minuten weer vanaf. Toen we terugliepen zag ik nog dit waterfontijntje, vond 'm er wel cute uitzien. Verder waren er veel grappige speeltoestellen, super leuk om te doen met m'n kleine zusje, maar beetje onnodig om daar allemaal foto's van te maken vond ik, hihi.

DONDERDAG 11 AUGUSTUS

Vandaag zijn we naar een museum + aquarium geweest. Heel gaaf! Je kon onder een tunnel doorlopen en dan zag je al die vissen, echt leuk! Verder zijn we bij mijn opa patat gaan eten.

VRIJDAG 12 AUGUSTUS

Vrijdag was niet zo'n bijzondere dag, we zijn in de avond met een paar naar de kermis geweest en hebben daar een lekker ijsje genomen. We kwamen een bekende tegen - echt heel toevallig. Daar ff gezellig mee gekletst. We zijn in twee supertoffe attracties geweest, het was echt super gezellig!

ZATERDAG 13 AUGUSTUS

Zaterdag was heel leuk. In de ochtend deden we bijna niks, maar in de middag bezochten we een stad in de buurt. Eerst aten we een broodje in de Subway (loveeeeee) en daarna gingen we het dorpje in. Ik heb een ring gekocht (en mijn zusje dezelfde als teken van verbondenheid), twee lipbalmen en een Catrice lipstick voor in totaal maar €4,-. Echt superveel korting, wow! Verder vond ik de Vero Moda wel heel cute zo, in een huisje. Verder bekeken we nog even deze kerk. Toen we daar uitgekeken waren - wat best snel was - gingen we nog naar het strand, maar ook daar waren we niet lang - het weer werd slechter. We gingen terug naar de camping en deden verder niks interessants.

Dit was een deel van mijn week op vakantie. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie leuke dingen gedaan afgelopen weken? Zijn jullie op vakantie geweest? Zo ja, waar naartoe? Liefss 

You Might Also Like

4 comments

  1. Wat een leuk verslag! Dat ijsje ziet er echt te lekker uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke foto's! :) Ziet eruit als een leuke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt uit als een leuke vakantie! Dat ijsje ziet er zó lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts