Kleding wishlist

12:00

Hey, ik heb een aantal kledingstukken die ik graag nog wil kopen. Dat ik zo ook echt ga kopen is de vraag, maar als het even kan... Die kledingstukken laat ik je dus zien in deze post, ook ter inspiratie!


Deze jurk [klik] is gewoon te cute. Zoals ik eerder al had laten weten wil ik graag nog een off shoulder item, nou hier zie je 'm. Het is een jurkje van de Forever 21, hij kost €24,-. Dat vind ik niet zo megaduur voor zo'n jurkje, want het is ook met haakwerk. Ik denk niet dat ik 'm echt ga kopen, maar ik vind het jurkje toch wel echt heel tof. 

Dan hebben we een shirtje van de Bershka [klik], ik kon de foto niet opslaan dus het is niet gelukt om 'm hier neer te zetten. Sorry daarvoor. Ik vond het shirtje met 'U mad?' er opstaan echt heel leuk. Hij is maar €5,- dus ik denk dat ik binnenkort even naar de Bershka ga. Ik vind 'm heel cute, ik zou het shirtje combineren met een spijkerbroek of misschien een high waisted zwarte broek.


Dan zie je hier een supercute jurkje [klik] van H&M Divided. Oké, ik ben gek op jurkjes, maar deze is gewoon te cute. Het is een hele simpele jurk, maar doordat ie zo simpel is kun je allerlei kleurrijke jasjes en andere accessoires daarbij combineren. Heel leuk! Hij kost €19,99.


Hier zie je nog een item van H&M - een cold-shoulderblouse [klik]. Ietsje anders dan een off-shoulder item, maar nog steeds heel leuk. Ik vind het een superleuk blousje om bijvoorbeeld naar school aan te doen. Dat er 'hapjes' uit de mouw zijn maakt het kledingstuk juist leuk. Love it!


Dan zie je hier het laatste item op mijn wishlist. Weer van H&M, maar H&M heeft gewoon voor elke style iets. Zeker divided! Er zijn klassieke, stoere, speelse en basic shirts en broeken. I really like it! Dit is een high waisted denim short [klik]. Ik hou heel erg van high waisted broeken en shortjes, omdat ik zelf geen croptops mag dragen van mijn ouders. Ze houden er niet zovan als iedereen je buik kan zien, maar bijna alle (leuke) shirtjes zijn tegenwoordig aan de korte kant dus dan zijn high waisted broeken en shorts heel handig.

Dit is dus een deel van mijn wishlist. Tuurlijk zijn er meer kledingstukken die ik zou willen, maar deze staan op dit moment bovenaan. Ik ga proberen komende dagen om de dag iets te plaatsen zodat er genoeg leesvoer voor jullie online staat. Komt er een dag geen artikel online kun je natuurlijk altijd een ouder artikel lezen :). Love voor jullie allemaal! Liefs   








You Might Also Like

3 comments

  1. Ik vind het off-shoulder blousje heel erg leuk! Vandaag ben ik nog in de H&M geweest, maar helaas ben ik hem niet tegen gekomen. En het eerste jurkje vind ik echt heel erg schattig, hebben hebben hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje! Al deze items zou ik ook wel in mijn kledingkast willen hebben!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts