Instagram Q&A

12:00

Hey y'all, op mijn Instagram vroeg ik of jullie wat vragen wouden achterlaten. Dat hebben jullie gedaan dus die ga ik nu beantwoorden. En oh, ik heb bijna 500 volgers dus volgen zou niet verkeerd zijn ;). Er komt waarschijnlijk een selfmade feed als ik 1000 volgers heb en tot die tijd ga ik steeds foto's maken. Laten we beginnen!



@feedfullofdreahms - Lievelingseten?
Pizzaaaaaa! Ik hou zo erg van pizza (terwijl ik vroeger helemaal geen pizza luste hihi)

@feedfullofdreahm - Van wie ben je fan?
Ik ben niet echt fan van iemand, maar ik heb bijvoorbeeld wel heel veel bewondering Jiami. Ze is zo een leuke meid. Oh en misschien heel stiekem een klein beetje van Cameron Dallas.

@sooophje - Als je 1 dag met iemand van leven zou kunnen ruilen, wie zou dat dan zijn?
Ik denk Jiami, want volgensmij doet zij echt veel leuke dingen. Of met Lisa/Lena van LisaandLena.

@lifebynou - Favo winkel?
Bershka, love it! En H&M Divided vind ik ook heel pretty.

@feedfullofdreams & @mypictures.nl & @feedfullofstars - Favo Instagram account?
Ik heb er drie, namelijk @stylevoguevibes@feedfullofdreahms en @jiamijongejan of course.

@stylevoguevibes - Fave kledingstuk?
Ik hou heel erg van jurkjes - heb er helaas niet veel -, mijn echte favoriet van de jurkjes die ik heb is deze [klik].

@feedfullofstars - Hoe oud ben je?
Dit vertel ik liever niet in verband met privacy, sorry.

@arjanabutera - Shoe size? (Schoenmaat?)
Mijn schoenmaat is 39/40. Soms zelf maat 41, als de schoenen klein vallen.

@frigillanaa - Recent emoji's?
De emoji met hartjesogen, de emoji die lacht met traantjes en gewoon het hartje.

@muffinblogs - Bestie?
Mijn beste vriendin op Instagram is @feedfullofdreahms, zij is echt een schatje. Volg haar meteen even, hihi.

Dit was de Q&A, heb je nou nog een vraag dan kun je die altijd achterlaten in de reacties en dan beantwoord ik 'm zo snel mogelijk. Liefs 


You Might Also Like

1 comments

  1. Haha, ik luste vroeger ook geen pizza en nu vind ik het heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts