Happy moments #1

17:16

Hey allemaal! Soms heb ik echt van die momentjes waar ik zo erg van geniet - happy moments. En die wil ik graag met jullie delen. Zelf vind ik dat je het beste kunt genieten van de grote dingetjes, want als je alleen gaat letten op wat fout gaat, word nooit gelukkig. "A negative mind will never give you a positive life." Zo maakte ik laatst een fotolijstje kapot op een verjaardag (shame shame), maar het feestje was heel erg leuk en gezellig en ze werden helemaal niet boos. Wat ik probeer te zeggen is - geniet van de leuke momenten! En als er eens iets meegaat bedenk je dan: 'Iedereen doet weleens iets fout.' Nou, genoeg onnodig gepraat. Mijn happy moments van afgelopen tijd!

1. Layout
Ik denk dat jullie het wel gemerkt hebben - er zijn een aantal dingen veranderd aan mijn layout. Zo was ik al een tijdje opzoek naar hoe je je menu-bar boven aan je blog zet. Eindelijk vond ik een post waarin het werd uitgelegd (mede dankzij EmmaBritt). Super erg bedankt jullie twee! (Ik wil binnenkort trouwens ook een artikel maken over alle HTML-kennis die ik heb opgedaan, lijkt jullie dat wat?) Ook heb ik mijn "Read more" gecentreerd, de tekst in mijn zijbalk gecentreerd, randjes weggehaald en nog een aantal andere dingen. Ik ben trots op mezelf :). Vooral omdat ik er bij mijn eerdere blogs nooit mee bezig was en het me nu gewoon na 2/3 keer lukt. Yass! 

2. Wandelen
Laatst was ik aan het oppassen en ging ik een heerlijk stukje lopen met de baby. Heerlijk in de zon! Ik werd van tevoren gewaarschuwd dat 'ie eenkennig was en dat hij misschien ging huilen, maar er is niks gebeurd dus daar was ik echt dankbaar. Zo heb ik een heerlijk uurtje gewandeld, waar ik echt van genoot. Daar kreeg ik nog voor betaald ook - awesome!

3. Nieuwe mascara
Toen we de verjaardag van mijn zusje vierde kreeg ik een mascara van mijn tante - gewoon voor niks. Zij had 'm van haar kapper gekregen en vond 'm niet heel fijn, dus gaf ze 'm aan mij. De vorige keer dat ik bij haar was hadden we over make-up gepraat dus ik denk dat het daardoor kwam - wat je al niet kunt veroorzaken door alleen te zeggen dat je iemands mascara heel mooi vindt. Ook kreeg ik op de verjaardag van mijn zusje een showergel van Vogue die heerlijk ruikt. Thanks oma! <3

4. Quote
Ook kwam ik deze prachtige quote tegen. Toen ik 'm vond was ie zwarte letters met grijze achtergrond, maar ik vind dit toch best iets vrolijks. dus ik dacht ik maak 'm zelf. Dit is 'ie dan geworden en ik vind 'm supertof geworden (wow ik praat echt alsof het iets groots is, maar het is gewoon een quote). Deze komt zeker nog op mijn Instagram.

5. Old friends
Verder bezochten we vandaag nog vrienden van mijn ouders die we al een tijdje niet meer hadden gezien en het was echt heel gezellig. Superleuk om weer eens te horen hoe het met hen gaat en wat er in hun leven speelt. Soms is het goed om elkaar een hele tijd niet te zien, dan kan je daarna extra genieten van het moment dat jullie weer bij elkaar zijn!

Dit waren een aantal van mijn happy moments afgelopen dagen. Ik ben zeker van plan dit vaker te doen, want ik vind het super leuk om te schrijven over dingen die mij blij maken. Wanneer had jij een happy moment? Liefs 

You Might Also Like

7 comments

  1. Heel leuk lijstje! Zo'n artikel over HTML lijkt me echt handig, ben er echt een noob in.
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Je nieuwe layout ziet er mooi uit. Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk je layout, knap ook je HTML skills! zodra je het door hebt is het leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om al je happy momenten te lezen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om even terug te kijken op wat fijne momentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit soort artikelen zo leuk! En je lay-out ziet er echt super tof uit zo :)

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts