Blogstorie

12:03

Zoals je weet heb ik deze blog nog geen week, maar ik ben nu al happy dat ik 'm heb opgestart. Maar waarom ben ik eigenlijk mijn blog gestart? Oké, laten we beginnen bij het begin. 



2014 > Ik was bij een vriendin - een echte creabea. Ik las een tijdschrift terwijl zij mijn haar deed. In het tijdschrift stond een artikel over Jiami en er werd uitgelegd over bloggen. Ik vond het zo verschrikkelijk interessant. Thuis startte ik haast meteen een blog op. Als ik eerlijk moet zijn was het blog loeislecht, maar ja.. ik had er plezier in. Ik kreeg zelfs een paar lezers - geen idee hoe ik dat heb gefixt. Op een gegeven moment kwam er een blog samen met mijn vriendin over nagels, haarstyles, kleding etc., maar was er ook na een paar weken niet meer. 

Na een tijdje startte ik opnieuw een blog + YouTube kanaal op, maar me vader verbood me één ding. Ik mocht niet met mijn gezicht op internet (terwijl ik vroeger een site had die over mijzelf ging met foto's en al). Zo maakte ik filmpjes waar je mijn gezicht niet zag. Vreselijk slecht - ik was helemaal blij toen ik 30 abonnees had.

2015 > Een andere vriendin van mij blogde ook, samen met haar startte ik een nieuw blog op, maar ook dit blog was na een maand alweer uitgestorven.. Zelf had ik geen blog meer. Ik ging nog steeds verder met mijn kanaal. Jongens uit mijn klas maakten er grapjes over en maakten screenshotsop momenten dat ik in een rare houding stond, maar toch ging ik verder. Uiteindelijk stopte ik - het had toch geen nut om een YouTube kanaal te hebben als je hoofd niet op internet mag?!


2016 > Het was meivakantie en ik verveelde me te pletter, het idee om een blog te starten speelde nog steeds in mijn hoofd. Het was op de achtergrond, maar het was er. Zo startte ik weer een blog op, maar omdat ik te bang was dat één van mijn klasgenoten of iemand anders van school er achter kwam stopte ik al snel weer. 

Dan komen we aan bij ongeveer drie maanden geleden. Een paar vrienden van mij hadden een YouTube kanaal en het gevoel om zelf weer een kanaal te starten ging steeds harder knagen. Dus vroeg ik het opnieuw aan mijn vader - "Mag ik een YouTube kanaal?" Maar het antwoord bleef nee. Nu zijn we hier op het punt dat ik het gevoel gewoon niet meer aankon en een blog startte. Zonder dat iemand het wist. Nog steeds weten mijn ouders het niet en het liefst laat ik dat voorlopig zo.

Wow, veel getypt en dan heb ik nog geen eens antwoord gegeven op de vraag waarom ik mijn blog heb gestart. Nou, ik zal het je vertellen: ik wil graag mensen inspireren, helpen, vermaken etc. en ook wil ik graag nieuwe mensen leren kennen want dat is echt iets wat ik leuk vind. Niet dat de mensen die ik nu om mij heen heb saai zijn, nee niets is minder waar, want die zijn echt geweldig. Maar nieuwe mensen ontmoeten is ook echt leuk. Tja, dat is eigenlijk wat ik met jullie wou delen. Hope you enjoyed! Liefss 

You Might Also Like

6 comments

  1. Wat jammer dat je telkens stopt. Ik blog zelf al jaren, omdat ik het leuk vind. Inmiddels al meer dan 50 perspakketjes binnengekregen en groei ik steeds meer. Ben heel erg blij met hoe het gaat! Iedereen om me heen weet er van, 99% positieve reacties. Niet dat het me wat uitmaakt, ik doe wat ik leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, super herkenbaar dat je het al superlang wil, eraan begint en er daarna weer mee stopt! Heb ik ook echt zo lang gehad! Nu heb ik ook besloten dat ik er gewoon voor ga. Ook gewoon voor mezelf, als een soort digitaal dagboek, zodat ik over een paar terug kan kijken wat me al die tijd bezig heeft gehouden. En daar hoef je toch ook echt niet per se voor met je hoofd op internet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om dit te lezen! :) Wat naar dat je ouders zo tegen een YT kanaal zijn, maar gelukkig heb je je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonde om te stoppen maar aan de andere kant is het je ook wel lastig gemaakt. Hopelijk blijf je hier mee doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonde om te stoppen! Hopelijk ga je nog even door :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts