believe & make it happen

21:31

Hi all, vandaag voor het allereerst een outfit post voor jullie. Het is een back2school outfit, omdat het me leuk leek om daar wat inspiratie voor te geven. De foto's zijn nog niet de beste, maar daar moet ik nog in groeien. Hope you like it!

[oeps haha zie nu dat me broek een beetje gedraaid is]

Wat ik zou fijn vind aan deze outfit is dat ie voor alles geschikt is. Je kan 'm naar school aan, als je ergens op bezoek gaat of wat je dan ook gaat doen. En als het dan onverwachts heel warm is kun je gewoon je bomberjack uitdoen zodat het iets frisser is. Heel fijn! De top is op zich ook lekker luchtig, want er zitten best wel hoge spleten in. En boven al ziet het er ook nog een leuk uit, vind ik!

Bomberjack Bershka - Top + broek H&M - Schoenen Adidas - Rugtas Eastpak

Deze outfit omschrijft echt mijn stijl, hihi. Wat vind jij van deze outfit? Zou je 'm naar school dragen? Liefs                       

You Might Also Like

10 comments

  1. Wat een mooie look! Ik zou dit zeker zo naar school dragen.

    Love,
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Lekker stoer vind ik het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! Leuke eerste outfitpost.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Z´n post vind ik altijd leuk om te zien. Voor een eerste keer ook zeker een leuk leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yay voor bomberjacks! Ik heb er ook een in die kleur en ben er zo blij mee. Heb trouwens ook wel eens last van die gedraaide broeken. Kan soms pittig irritant zijn. Ik weet ook niet hoe het komt eigenlijk, maar hey, als je het zelf niet zegt, dan merkt waarschijnlijk toch niemand het op! Haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah een donkergroene bomberjacket staat nog steeds op mijn wishlist. Fijn dat ze weer helemaal in zijn deze herfst. Vind ze echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts