25 question tag

12:00

Hey allemaal, omdat jullie mij nog niet zo goed kennen leek het me leuk om vandaag een tag te doen zodat jullie mij wat beter kunnen leren kennen. Let's start! 

1. Heb je huisdieren?
Jup, een kat en een konijn. Super cute! Vroeger hadden we meer dieren, maar helaas zijn die nu dood.


2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
Mijn laptop, telefoon en boxje om muziek te luisteren.


3. Hoe is het weer nu?
Bewolkt en heel af en toe schijnt de zon een beetje tussen de wolken door.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nope

5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
Rond acht uur - ik kan echt niet uitslapen.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteren.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
'50 first dates', dat is echt een geweldige film. 

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Ik sms niet, maar in mijn laatste WhatsAppje staat 'Dan fietsen we samen'.

9. Wat is je ringtone?

Gewoon het standaard deuntje van Apple.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, maar in niet zoveel verschillende landen. Het laatste land waar ik in ben geweest is Duitsland.

11. Hou je van sushi?

De laatste keer dat ik het at vond ik het niet zo lekker, maar dat is ook al weer zolang geleden.

12. Waar doe je boodschappen? 

Meestal bij Albert Heijn.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nope, alleen een keer slaaptee gedronken maar dat was gewoon omdat ik thee nam, niet omdat ik ging slapen.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Veel.

15. Heb je een computer of laptop?
Ik heb een laptop van het merk Asus.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Een jaartje ouder ;) 

17. Draag je een bril of lenzen?
Ik draag lenzen, anders zie ik echt bijna niks. Eerst had ik een bril, maar sinds een aantal maanden dus niet meer.

18. Verf je je haar?
Nee, vind ik echt niet nodig.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Naar een feestje van één van mijn vrienden en daarna nog afspreken met een vriendin.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 
Vanochtend omdat er iets in mijn lens zat en daardoor gingen mijn ogen tranen. De laatste keer dat ik echt gehuild heb kan ik me niet herinneren.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Salami, hamblokjes en kaas. Heerlijk!

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Ik eet bijna nooit cheeseburgers, dus ik zou sowieso voor de hamburger gaan. 

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Niet helemaal, maar wel een paar keer tot 5 uur/half 6.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Groen-bruin.

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Uuh nee haha, daar ben ik zo slecht in.

Dat was de tag, hoop dat jullie 'm leuk vonden. Kunnen jullie het verschil proeven tussen pepsi en coca cola? Liefss 


You Might Also Like

2 comments

  1. Leuke tag! Ik kan zelf overduidelijk het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola. Ik vind Coca Cola namelijk veel viezer, haha :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou niet zo van cola, maar als ik het drink proef ik echt geen verschil

    BeantwoordenVerwijderen

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts