Wie ben ik?

12:17

Zoals de meeste mensen zouden doen als ze een blog beginnen, begin ik met een voorstelartikel. Ik ben een meisje die dagelijks muziek luistert, veel leest en heel veel kletst met vriendinnen. Terwijl ik veel praat en lach, zijn er ook veel dingen waar ik over nadenk; hersenspinsels. Die vind je hier op mijn blog. Ook vind je style artikels, DIY's & inspiratie. Verder zul je af en toe wat randomartikels vinden die gaan over van alles en nog wat. Dat is wat ik van plan ben met mijn blog, maar ja. You never know... misschien gaat mijn blog een totaal andere kant op. Ik kan het nu nog niet helemaal bepalen. Wat in iedergeval mijn doel is, is mensen inspireren, blij maken, helpen.. Daarom kun je altijd een reactie achterlaten als je een vraag hebt. Ik zal 'm zo snel mogelijk beantwoorden. Ook kun je me volgen op Instagram @styletheens, daar kun je me een DM sturen. Ik heb mijn blog Style Teen genoemd omdat het aansluit op mijn instanaam, ik heel erg van kleding en stylen hou en omdat ik ervoor ben dat mensen een eigen style hebben. Wees jezelf, dan ben je op je mooist. Dat is de gedachte achter mijn naam. Verder probeer ik zo vaak mogelijk iets te posten, hope you like it! Liefs 

You Might Also Like

1 comments

Superlief als je een reactie achterlaat, dat maakt me blij ღ

Popular Posts

Read it!

Jij bent uniek ♡

Ik denk dat bijna iedereen die mijn blog leest Instagram heeft. Een vraag: wat voor foto's post jij op Instagram? Die mooie waar je lac...

Recent Posts